Provozní řád pro vzájemnou oboustranně příjemnou spolupráci
Dohodnutý čas je potřeba dodržet
Žádám všechny zákazníky o včasné příchody, každé zpoždění, prosím, abyste hlásili telefonicky. V případě
zrušení, prosím, abyste zrušili telefonicky nejlépe 1 den předem, případně co nejdříve. Je škoda času
nevyužít pro potřeby jiného pejska. V případě zpoždění většího než 15 minut s velkou pravděpodobností
se může stát, že již pejska nemohu obsloužit, a to z časových důvodů.
V našem salonu nepodáváme žádné uspávací ani utišovací prostředky.
S ohledem na ostatní zákazníky nepřijímáme infekčně nemocné psy/kočky.
V případě, že v silně zplstnatělé srsti budou v průběhu koupání nebo stříhání objeveni paraziti, vyhrazuji
si právo ihned kontaktovat majitele zvířete a vyžádat jeho souhlas k jejich likvidaci, případně nedokončit
objednanou službu a vyzvat majitele, aby si zvířátko odvedl, a to pokud by nesouhlasil s provedením
okamžité antiparazitní procedury, která bude majiteli naúčtována. Automaticky bude připočtena sanace
prostor – viz Ceník. Z časových důvodů pak nemusí být dokončena původně objednaná služba.
Pokud máte kousavého či reaktivního pejska, žádám majitele, aby mi nutně podal telefonicky tuto
informaci předem, protože si poté vyhradím dostatek času, na to abychom se pokusili s pejskem
domluvit. Je možné, že budu žádat přítomnost a spolupráci majitele při manipulaci s pejskem, případně
použijeme košík, pokud reaktivní chování bude výrazné až nebezpečné. Je možné, že jeho chování
znemožní provedení služby úplně, bohužel se i toto stává.
Obecně neodmítáme agresivní pejsky (nemám ráda toto označení, protože jakákoliv agrese není psovi
přirozená a je vždy řešitelná). Nikdy neodmítám, ale preferuji Socializační návštěvu předem se psem – viz
Ceník, abychom se seznámili a zkusili najít řešení. To vždy existuje, můžeme použít zklidňující aroma
terapii, individuální přístup, jen lidé musí mít v tomto případě trpělivost. Služba pro tyto případy je
uvedena v Ceníku.
U agresivního či kousavého pejska mějte připraven doklad o očkování s sebou.
U agresivního či kousavého pejska si vyhrazuji právo nedokončit službu.
Všechny zákazníky žádám o pochopení, že neokoupaného a nevyčesaného pejska nemohu ostříhat. V
našem salónu si vždy pejska okoupeme podle potřeb jeho srsti, vyfénujeme a vyčešeme, čímž si
připravíme srst řádně na stříhání. Pokud si po naší předchozí vzájemné dohodě pejska okoupete doma
sami, je nutné, aby cestou do salonu nedošlo k opětnému zašpinění nebo zavlhčení srsti před stříháním.
Pro stříhání musí být srst řádně připravena, naprosto čistá a rozčesaná a proto preferujeme její přípravu
u nás v salónu.
Po celou dobu, co pejsek či kočka setrvává v salonu, jsou majitelé dostupní na mobilním telefonu.
Po dokončení úpravy srsti si majitel pejska/kočku dostatečně prohlédne, neboť na pozdější reklamace
nemůžeme brát zřetel.
Pokud se předem dohodneme, je možné, aby pejsek či kočka po dokončení služby počkal na majitele v
naší tzv. Denní školce, která je zpoplatněna – viz Ceník. Provozní doba Denní školky je 9h – 15:30hodin a
jejich pobyt je vždy individuálně dohodnut předem.
Před předáním pejska či kočky majitel upozorní na různé kožní defekty zvířete, jako jsou bradavice,
nádory, parazity, ekzémy či případně upozorní vždy na nepřiměřené chování pejska u předchozího
stříhání v jiném Salónu.
Pes i kočka musí být řádně očkován. V případě parazitů je bezpodmínečná informace předem! Nástroje a
střihací stůl, případně vana jsou po provedení služby vždy dezinfikovány. Po skončení pracovního dne
probíhá samozřejmá celková dezinfekce. Pro hlubší sterilizaci nástrojů používám pravidelně UV
sterilizátor.
Při návštěvě a provedení služby v Salonu a lázních Art beru na vědomí, že můj pes/kočka je zde ponechán
po dobu nutnou k úpravě jeho srsti nebo absolvování objednané procedury v lázních v péči
provozovatelky Taťány Liberdové. V této době provozovatelka Salónu a lázní není zodpovědná za změny
na zdraví zvířete způsobené nervovými, srdečními, mozkovými příhodami a podobnými chorobami, dále
za nemoci kloubů, kostí a svalů. Tým Salónu a lázní zodpovídá pouze za zranění psa/kočky mechanické
(střihnutí, škrábnutí) jasně související s úpravou srsti. Dojde-li k poškození psa/kočky výše uvedeným
způsobem, střihačka majitele psa/kočky na tuto skutečnost upozorní a pokud si zranění vyžádá
veterinární ošetření, po předložení dokladu za veterinární vyšetření od veterinárního lékaře, výdaje na
léčbu na požadavek uhradí.
Současně majitel psa/kočky, čestně prohlašuje, že jeho pes/kočka netrpí žádnou srdeční vadou či
neurologickým onemocněním. Pokud ano, oznámí tuto skutečnost provozovatelce Salónu a lázní Art a
předáním psa/kočky vyjadřuje souhlas k provedení požadované služby.
V Třinci dne 31. 3. 2020